Asellim 50 li günlerden bildiriyorum geçiyor. Bebeğim sizinki kadarken aynısı bizde de oldu yüzü pütür pütür sivilce doldu yavrumun. Doktora sordum ter bezleri henüz gelişmediğinden dedi kayınvalidem sütünün yağından dedi artık hangisi bilemem😅 şu an 57 günlüğüz 50 günden sonra tamamen geçti 👍🏼