Handeeeeee evet çok yüksekti. 5 gün hastanede kaldık ve damar yolundan saatte 1 cc pompalama yapan şırınga da bir ilaç takıldı. Sadece kıyafet değiştirirken 2 dk çıkarıp sonra tekrar takıyorlardı hemen. Oğlum 10 aylık bir bebekti ve gece gündüz 1 metre hortumu olan ilacın çevresinde kucağımda hoplattım zıplattım uyuttum.. Gerçekten berbat günler geçirdik, Allah kimseye yaşatmasın psikolojim bozulmuştu. Elhamdülillah hiçbir sağlık sorunu çıkmadı, oğlum gayet sağlıklı hepsi geri de kaldı 🙏🏻