Handeeeeee kesinlikle öyle. Belirsizlikle dolu bir 7 ay geçirdik. Doktorların bir sorun olabilir de olmayabilirde söylemiyle gidip gidip geldik sürekli. Bir çok şey bakıldı, kas hastalıklarıyla alakalı şeyler vs. Tüm organların usg si bakıldı.Tam anlamıyla ne bakıldığını bilemiyorum söylemiyorlardi ve alt-ast dışında bütün testleri normal idi. Fiziksel olarakta aynı şekilde. Halsizlik kusma vs hiçbirşeyi yoktu hatta canavar gibi deyip şaşırıyorlardı 😂 düşüşe geçtikten sonra 2 defa falan daha yükseliş eğilimi oldu oğlumda eğer bu şekilde agresif devam ederse değerleri biyopsi yapmamız gerekecek dendi ve çok şükür gerek kalmadı biyopsiye tamamen normale eğerler kadar indi ve bir daha çıkmadı 🙏🏻🥲