patiseverr binadan geldiklerini düşünüyorum çünkü ışığı açar açmaz bina kapısından kaçıp gidiyorlar bilemedim inanın bir senede ev doldu resmen geceleri fink atıyorlar nerede yuva yaptıklarını bulamam çünkü çok eski bir Bina üst kata oturuyorum her yerde bir boşluk ben terlikleri kapatsamda tekrar delip çıkıyorlar karınca hamam bocegi sivri sinek ev dolu bıktık artık çok sorun veriyor bu sene inşallah bina yıkılıp yeniden yapılacak kurtulucam çok sorunlu bir ev