asaletsoydangelir Dış kapımız zor kapanıyor,eşim dışarı çıkarken çekmiş ama kapanmamış ;aralık kalmış.Yan komşumuz geçerken kapının Aralık olduğunu fark etmiş,açmış ,seslenmiş ama arka odada uyuyan oğlumla ben duymamışız..Neyse ,kapıyı çekmiş gitmiş ,kocasını aramış ,“Yan komşunun kapısı aralıktı,ev de çok dağınıktı ,galiba hırsız girmiş” demiş.🤦🏻🤦🏻
Uzun lafın kısası evet eve pek müsait değiller ama bir çocuğum daha olsa onun da erkek olmasını isterim 😍🥰Bu da benim enayiliğim🤷🥶