asaletsoydangelir Delirmek üzereyim,bir çocuk hicmi yorulmaz,iki taneler evi alt üst ediyorlar 😂 Allah biz annelerin yardımcısı olsun Erkek çocuğu olanlar sizde böyle misiniz 🥲
Simsimy asaletsoydangelir O yüzden parkta besliyorum asdfghj Şaka bir yana çok zıpır bir çocuk değil ya. Her çocuk kadar diyelim.
Noname21 asaletsoydangelir sen bu postta linç yersin ama benim de erkek çocuğu gibi olan bir kızım var 😀
asaletsoydangelir Simsimy parkta bile durmuyor lar napacagimi şaşırdım artik Oynuyorlar bir süre sonra o oyuncaklari birbirlerine vuruyorlar bağırış cigiris kavga kıyamet 🤷 her çocuk ayni değil ama bunlar numune olarak doğurdum galiba 🤣
Simsimy asaletsoydangelir Ay benimki tek o yüzden vuracak kimsesi yok 😂 Ha arada bir kafama oyuncak yiyorum ama Pamir diye cırlamam yeterli 😂
asaletsoydangelir GezginPaNDa bizdede öyle maalesef uyuduklarinda evi topluyorum tekrar sabah kalkıyorum yine aynı
asaletsoydangelir Noname21 neden linç edilecek bir durum yok ki ? Kizindami çok yaramaz ay benim kizim daha 4 aylık umarım oda abilerine çekmez 😂
Boncuk-anne asaletsoydangelir bir tane ama 10 taneye bedel ödetir 😂 bugün isyanım göz yaşı olarak dile geldi mesela hem yemek yaptım hem ağladım. Gözüme soğan kaçtı diyelim 😂
asaletsoydangelir Boncuk-anne 😂😂benimde aglayasim var ama eşime dökülüyorum 🥲desene bende iki tane var ve 20 kişilik cikar bunlardan 😂🫂
asaletsoydangelir Boncuk-anne valla çıkışı bulan geldi 😂( şaka tabiki) nasip canim ya çocuk seviyoruz biz kalabalık aile varlıklarına şükür ♥️
Boncuk-anne asaletsoydangelir benim eşimde oğlumdan farklı değil ya o yüzden ona dökülemiyorum. Kendi kendime zırıldamaya devam 😂
sweetbabyy asaletsoydangelir kesinlikle ya parka indiriyorum evde bunalıyor diye nerde tehlikeli şeyler orda eve geri çıkarıyım diyorum yok ağla ağla parkı birbirine katıyor evde de farksız değil ve daha 1 yaşında 🥲🥲
Boncuk-anne asaletsoydangelir ışığı gören geldi der gibi 😂 Allah eksikliklerini göstermesin ❤ kalabalık aile bende seviyorum ama ben birincide ıskartaya çıktım 😂
tatlibiranneo asaletsoydangelir hiç böyle değiliz çok şükür beni hic yormuyor biricik oğlum konuştuktan sonra çok sukurki anlaşmaya başladık herseyi konuşarak hallediyoruz narin oğlum benim 🫠
asaletsoydangelir tatlibiranneo maşallah Rabbim nazarlardan saklasın, konuşuyoruz anlıyor da beni yok anam illaki dediklerini yapacaklar