Bir_prensesannesi58 Benim kırıkım cıktiktan 20 gün sonra adet oldum ve 4 aydır düzenli adet olurdum bu ay 5 gün geciktim ve korkuyorum acaba hamilemiyim diye test yaptim dün negatif cıkti ama bazi belirtiler yaşiyorum. Emziriyorumda kızım 5 ay 10 günlük 🤦♀️
Bir_prensesannesi58 Pazartesi 20 lik dişimi cektirecem büyük ihtimale olmadi bir kan testi yaptirim o zamana kadar olmasam ve adetlerim cok düzenlidir başina böyle bir durum gelen varmi
Zehrns Dragon2018 14 aylık kızım ve daha olmadım maalesef çok kötü ya şişkinlik sinir stres hepsi mevcut 🤦♀️🤦♀️
Muhammed_sefa05 Dragon2018 benimde 9 ay oldu olmayalı normal diyorlar annem 2 seneye yakın olmuyormuş belki benimde onun gibi olur diye dusunuyom
Cerenyrt Dragon2018 ben oğlumda 2. Ayda oldum ama kızım 4 aylık daha olmadım kız erkek fark edermi acaba ilgisi var mıdır 🤔
gokalpkus Ankarali aynen ya iğrenç bi durum 😁 15 gün gecikti şu an hemen doktorumu aradım emzirdiğin için normal dedi ama hala tedirginim
Zhnce Dragon2018 ev sahibim 2 sene olmamış Sonrasında regl olmuş ertesi ay tekrar hamile kalmış Ah keşke benimde öyle olsaydı dedim ilk duyduğumda ama kırkım çıkmadan regl oldum ben 😂
Zehrns Zhnce çok ilginç regl olmaya başlayınca hemen hamile kaldıysa 2 yıl süt korumuş herhalde korumaz deniyor ama herhalde değişiyor bünyeye göre 🙄😁