Deletedmom388 Dragon2018 az önce bir postta 17ay gördüm😳 ben 1sene dolmadan eğer olmazsam doktora giderim mutlaka ne olur ne olmaz🙏🏻
MerveC Dragon2018 annem bizlere üç yaşa kadar emzirmiş ve adet görmüyormuş sütten kesince hemen adet oluyormuş bizim oralarda sütün sürüyor derler kızım 4 ay 27 günlük bende olmadım hala halimden şikayetçi değilim 😂
Ankarali 14-15 aya kadar normal diye biliyorum. Kırkım çıktıktan sonra hemen oldum iyi ki olmuşum kafayı yerdim ben sürekli hamile miyim acaba diye
gokalpkus Ankarali bende doğumdan 4buçuk ay sonra oldum 3ay üstüste düzenli oldu geçen ay olmadım kafayı yedim hamile miyim diye🤦🏽♀️ çok şükür test negatif çıktı
ma9419 MerveC bir Ağustos annesi daha ☺️ Bizde 4 ay 22 günlüğüz 40 çıktıktan sonra bi kez adet gördüm sonra olmadım normal mi acaba emziriyorum
Ebruata Bende 11aydır olmamıştım geçen hafta 2gün kahve kan karışık bişeyler geldi adet mi anlamadım 🙄
Siyahbeyazl Dragon2018 Bende tam tersi keske olmasam diyorum🤣 6 aydir duzensizlik var hem adet hep adet
Ankarali gokalpkus 😂😂 Çok kötü bir şey demi ya geçen ay iki gün gecikti üçüncü gün oldum şükür olmasaydım hemen Dr gidecektim
gokalpkus Ankarali aynen ya iğrenç bi durum 😁 15 gün gecikti şu an hemen doktorumu aradım emzirdiğin için normal dedi ama hala tedirginim
Aysegulisaa54 Dragon2018 bebeğin emiyor dimi düzenli emiyorsa geç olunuyormuş benım ablam emzirdi sürece olmamştı ben 10 cu ayda oldum
MerveC ma9419 düzensizlik olduğu söyleniyor doğumdan sonra normaldir bence ama adet olup sonra olmadıysanız doktorunuza danışabilirsiniz ☺️