Bizimkinde 1 yaş nerdeyse. Kuş kadar emer ek gıda bi gün iki üç tatlı kaşığı yerse ertesi gün asla yemez. Valla çok daraldım bunaldım napıcam bilmiyorum yemiyor nelerrrrr yaptım illallah ettim yok yemiyor vicdanım el vermiyor aç da bırakamıyorum mecbur meme veriyorum az da olsa emiyor ama yemiyor bu sefer yine. Kısır döngüdeyim. Offf