sekerszkahve nurrr126 ilaç vermediler mi size peki ateş düşürücü falan calpol varsa bir çay kaşığı verin ılık suyla duş aldırın bizimkisi soğuk nöbetti korkutmak istemem ama ateşi çoksa ateşlense sıcak nöbet geçirebilir Allah korusun dikkat edin
nurrr126 sekerszkahve ateş sürücü antibiyotik verdiler ama ateşi çıkıp iniyor bazen çok fazla ateşi oluyor😔
sekerszkahve Kanalizee sağolun teşekkür ederim yok öyle irkilmeleri olmuyordu sizinkinde de sanmam düşmektenn olsun ama şükür tomografiniz temiz yanlız gözünüz üstünde olsun Allah korusun ben artık çok korkuyorum gözümün önünde ayırmıyorum
Kanalizee sekerszkahve şükür sonuçlar temiz ama içim hiç rahat değil çok hareketli arkamı dönmeye gelmiyor zaten