Arkadaşlar bebeğim 1 metreden kısa mesafeden düştü korktuğu için ağladına eminim çünkü kucağıma alır almaz sustu kusma veya başka herhangi bir belirti yok meme emiyor konuşunca gülüyor oyuncak gösteriyorum takip ediyor uyku hali halsizlik şişme kızarıklık yok eşim jandarma görevde doktora götüremedim bir problem olur mu başına gelen var mı