m09 bizde mardindeyiz 2 aylık oğlum klima yok gündüz salonda uyuyor cam açık oluyor oda da sadece bez kısa kollu zıbın oluyor akşamları da odanın camı açmıyorum kısa kol altına da çoraplı pijama altı giydiriyorum o kadar üstünü de örtmüyorum akşam 27 civarı sabaha karşı da 29 30 arası oluyor oda sıcaklığı üstüne geri soyup zıbınla yatırıyorum 5den sonra camı da açıyorum yine de ter içinde kalıyor