Bebeğim 8 ay 10 gunluk.hava çok sıcak.sanliurfa malum sıcakları. Oğluma çıtçıtlı atlet üstüne şort tsort giydiriyorum .sizce doğrumu yapıyorum yoksa yanlismi. Cam kapı açmıyorum yattığı odada. Evde klima yok. Üstünü ince muslinle ortuyorum ama zaten açıyor. Sizce fazla mi bu kıyafetler. Bacaklarına koluna dokununca soğuk oluyor genelde. Napacagimi şaşırdım. Bir doktor takip ediyorum internette diyorki 24 derecenin üstünde sadece bez ve çıtçıtlı body yeter.bende usutecek diye korkuyorum