esrayadadegil hiç korkmayın, benim bebeğimde de vardı ve o kadar büyüktü ki, kimsenin yanında bezini açamıyordum. Herkes acıyarak bakıyordu çok psikolojim bozuluyordu. Fıtığından gluk gluk sesler geliyordu kucaklayınca. Doktorum hiç korkma geçicek dedi gerçekten gaz sorunumuz 4. Ay sonunda bitince fıtığı da içine girdi. Önemli olan doktor muayenelerinizde doktorun kontrol etmesi.