esrayadadegil Bebeğimde fazla ıkınmadan dolayı göbek fıtığı olsu göbeği dışarı çıktı gördükçe moralim bozuluyor. Doktorumuz bağlamayın kendiliğinden kasları geliştikçe geçer dedi. Bebeğinde olup geçen oldu mu?
karakizika1704 esrayadadegil kuzum geçiyor bejim bebeğim dede vardı hemde öyle böyle değil kocamandı hiçbişey yapma dedi doktorum hiçbişey yapmadım kendi kendine geçti endişe etmeyin zamanla geçiyor
Ruvdem esrayadadegil bizimde geçti kendiğinden bişey yapmadık . 4 aylıkken kayboldu zamana bırakın geçiyor kendi
atlas1655 esrayadadegil benim bebegımde de var biraz küçüldü gibi doktorumuz ellemeyın kendılıgınden geçmesini bekliyoruz dedi insanların yok bağlayın yok para demesine aldanmayın bagırsakları sıkıştırıyorsunuz bu bizim istemedıgımız şey o yüzden bekleyın dedi inşallah geçer biran önce 🥰
esrayadadegil Allah sizden razı olsun kızlar içim rahatladı 😔 kaçıncı ayda geçti peki? Şu an 1,5 aylık bebeğim
Dasaf esrayadadegil Benim bebeğimin bu şekildeydi eti incelmişti bağırsağı hissediyordum ama çok şükür kendiliğinden geçti
karakizika1704 esrayadadegil tam hatırlamıyorum ama 4 . Ayın sonunda geçmişti galiba çünkü 4 ayda çok hareketlenmişti dönmeler fln derken kasları çalışmaya başlayınca sonuverdi bi anda
ddyvzz esrayadadegil kuzum inanki hatırlamıyorum üstünden baya zaman geçti yanlış bi bilgi vermek istemiyorum sanada zamana bırak canını sıkma fıtığı nasıl bilmiyorum ama bezini bağlarken göbeğine gelmemesine dikkat et 🤍
esrayadadegil atlas1655 inşallah geçer sizinki de bir an önce çok teşekkür ederim bazı doktorlar korse falan önermiş ben de ikilemde kaldım yanlış bir şey yapmak istemiyorum diye 🥺
atlas1655 esrayadadegil yok yok bence ellemeyın bağırsak sıkışıyormus istemedıklerı durummuş hatta bebegım de kasık fıtıgı da var kontrollere gidiyoruz göbek fıtıgını sorduğumda doktor ona bakmıyor bile benim için önemli değil diyo
atlas1655 esrayadadegil yoğun bakımda 3 ay kaldık ordakı doktorlar söyledi sonra cerrah gelip baktı şimdi kontrollere gıdıyoruz. Çok teşekkür ederim❤️