Bebegimucizem karacairem sadece popoda varsa pişiktir isilik başka yerlere de sıçrıyor . Bebeğinin altını her açmanda pamuk ve suyla sil her sonra kurula sildiğin yerleri alabilirsen travazol krem kullan çok çabuk geçiriyor
Zuleyham karacairem doktota gotur ama bence her alt degisimde ilik suyla yika iyice kurula kremle cok kotu olmus
Merve12345 karacairem bence pişik yeşil eski yağlı Arko krem varya bak altını temizleyip kurula ve çokça ondan sür iki üç kullanmada geçer banada dua edersin inşallah sudocremden filan bile daha etkili canım dene tavsiye edierim
immos karacairem oyy kıyamam bizim de alerjik bi durumumuz var ama bu kadar kırmızı değil çok benziyor ama bilemedim Allah yardımcımız olsun yaa 😢
Prensannesi08 karacairem bez markası değiştirdin mi ben değiltirdim bu kadar yayılmadı ama pişik oldu su topladı bezlemedim alt açma örtüsünde bezi altına koydum bağlamadan ve ıslak mendil kullanmadım yıkadım hep ve bol bol hametan pomad kullandım iki günde geçti ve benim bebeğim sürekli ağlıyodu yandığı için
ertugrulbey19 Benim bebeğimin de ayni böyle pipisinin üst tarafi yanları böyle oldu bende doktora fotoğraf attim hametan pomad dedi sürüyorum kac gündür ama gecmedi yayılmaya başladı bende alerjik bisey midir diye düşünmeye basladim pazartesi doktora gidicez
BerilinAnnesi61 karacairem canim muhtemelen bezden kaynaklı bizimde basimiza geldi hic bir pisik kremi fayda etmedi en son doktora goturdum travazol bide baska krem verdi onlari karıştırıp surdum 2 gune duzeldi insallah tez zamanda gecer