İsilikde pişikde değil ya besin alerjisi yada mantar olmuş doktora götürün kremleri verir geçer kesinlikle pudra kullanmayın bezini sık sık değiştirin ıslak mendil yerine eczaneden pamuk var bebekler için ondan alın 6, 7 tl gibi birşey ve kakasını yapınca ılık suyla yıkamanızı tavsiye ederim çok kötü olmuş çocuk ağlar böyle çok canı yanıyordur doktorun verdiği kremleride kullanınca geçer ama acilen doktora götürün geçer diyenleri dinlemeyin geçseydi bukadar büyümeden geçerdi yavrum kimbilir nekadar canı yanıyor nasıl bukadar beklediniz hayret doğrusu