Srninannesi Mrvsmt2502 inşallah ağrı kesici verdim sabah, şimdi uyandı sakin gibi sıkıntısı yoktur inşallah
ekimkizi_ Korkmustur yorulmuştur düzeni bozulmustur uykusu oldugu icin dalamiyodur da nerede sakinliyosa orada uyutun kucağınızdan ayırmayin bence.Cok geçmiş olsun Allah beterinden korusunn
Srninannesi ekimkizi_ teşekkürler bugünümüz ful kucakta geçecek sanırım, iyi olsun da isterse kucağımda inmesin. Şükür kendine geldi gülüyor konuşuyor alkış yapıyor
Ayserose Dr. Osman gönüalın bebeklerde düşme yazın youtube o videoyu mutlaka izleyin. Videoda bebek sakinleşmiyorsa sürekli ağlama hali doktora başvurun diyordu yani burda ki yorumlardan çok o doktoru bi dinleyip ona göre hareket edin derim