Bebeğim dün gece ayakta kucağımdayken kendini geriye attı tutmaya çalıştım ama sırtüstü yerine yüzüstü koluna doğru düştü. Aşırı uykusu vardı zaten o sırada oldu, 1 saat uyutmadık k. Validemdeydik eve gidelim dedik yoldayken uyuyakaldı yarım saat falan sonra ağlayarak uyandı fazla sallamak istemedim emzirdim ama yine de geri uyumadı aldım evde eşimle oyaladık oyun oynadık vs 10-15 dk sonra eşimin kucagindayken kustu. Hemen hastaneye gittik gece 1 de tomografi çekildi 1 saat daha oyaladık derken tomografi temiz çıktı cok da uykusu vardi zaten saat 2 de uyuttum çocuk doktoru da bekletti uyuyabilir dedi zaten. Bi yarım sat daha bekledik her şey normaldi eve geldik saat başı uyandı durdu sürekli ağlıyor ağlamaktan sesi kısıldı artik. Lütfen aynı durumu yaşayan varsa bana yardımcı olabilir mi geceden beri sürekli tetikteyim toplasak 3 saat uyumuşumdur önemli değil yeterli ona bir şey olmasın. Neden ağlıyor olabilir? Kolu çıkmış olsa doktor eline bir şeyler tutturdu bunu yapamazdı dedi ağlamadı da zaten.