melegim71 silbastanbaslamakgerekbazen baymak elegantplus gayet guzel memnunuz sadece fazla yakiyor okadar
niluna silbastanbaslamakgerekbazen baymak elegant plus kullanıyoruz aşırı ekonomik bir klima antalya sıcaığına kapatmıyoruz klimayı en fazla 800 elektrik geliyo
08_nisan__2022 Yeni evliyken 4 bine bosch almıştık eşim 1 tane daha aldı o da TCL marka onu kullanmadık inşallah 15 haziranda tayinimiz açıklanır çıkarsa kullancaz 🤲🏻🤍
melegim71 niluna yok canim onu kullanmasigimiz zaman 200 geliyor bize nezaman acsak yuksek geliyor hep
melegim71 niluna alla alla ben anliyoeum cidden neden bukadar cok yakiyor bu klima cidden sasirtici bi drum ne var 800 frlan gelse
dila93 silbastanbaslamakgerekbazen Valla biz daha dün beko aldık, aslinda bütçenize bağlı. Daha fazla bütçemiz olsaydı kesin daikin alırdık. Ama Istanbul için 18 lik beko yeterli geldi.
123aa silbastanbaslamakgerekbazen bugün eşim arkadaşlarıyla konuşmuş eskiden Arçelik bayiinde çalışmışlar biri de klimaciymis Mitsubishi ye filan o kadar para vermeye gerek yok en iysii Airfel demişler biz şu an Arçelik 12000 kullanıyoruz orta segment sigma var sanırım Mitsubishi in yan ürünü arkadaşlarda var çok memnunlar