Eesmaaanur zzggkksrnn emzirme yastığı kullanıyorum zaten. Duruşu doğru ama ağzını çok az açıyor 🤦 teşekkür ederim bakacağım
zzggkksrnn Eesmaaanur inanın benimki de öyleydi sonra sonra tam açıp emmeyi öğrendi nasıl olduğunu ben de anlamadım 🤭
eg1234 Ben ağlaya ağlaya emziriyordum lansinoh ç krem sürüp gümüş kapak kapatmaya basladım sütüm de kapagın ıcınde biriktiği için gögüsüm hep nemli kaldı 2 günde düzelmeye başlamıştı. Acık bırakınca kuruduğu için daha fazla canım yandı
LearningMom Eesmaaanur oy oy bu bebeler büyüyor ama nasıl zor 🥰 meme ucunu dudağının üstüne değdirin ağzını tam açtığında hemen memenizi kavramasını bir deneyin bir kaç kere tekrar edin bakalım işe yarayacak mı
Eesmaaanur LearningMom yaramadı iki gündür deniyorum. O kadar minik açıyor ki ağzını sinirim bozuluyor