Eesmaaanur biraz vakit alabilşyor öğrenmesi. ben bi ara hastayken tutamadığım için bebek de yanlış tutmuştu ve öyle başlamıştı yaralar.
emzirme yastığı kullanabilirsin hem çok konforlu hem de bebeği tam olması gereken yere koyarak emzirebilirsin
yine de bebek öğrenene kadar acı çekmeyin kullanın bu balmı doktor önerisidir