aslanbeyy yerde bol bol zaman gecirsin. Benim bebegim 4 aylıkken yerde cırpınmaya basladı. 5 aylıkken sürünmeye basladı. Poposunu kaldırıyor. Kafası yerde ilerliyor. Ayaklarıyla ileri geri yapıyor. Daha dirseklerini ileri geri atamıyor. Cogunlukla kucak yerine oyun halısında birlikte vakit geciriyoruz. Çok etkisi oluyor 🥰