aslanbeyy Merhaba kızlar Bebişler ne zaman imekledi acaba? benim bebeğim 6 ay 11 günlük yüz üstü koyduğum zaman bıraz gayret ediyor sonra kendini yan taraflara atıp düzeliyor acaba yapmaya devam etsem mi ki ?yoksa erken mi ?
NewMomm1 aslanbeyy kendi yüz üstü döner zaten isteyince😂 benim oğlum da 6 aylık kendi ekseni etrafında dönüyor sadece😂 erken bence daha ya. Zamanı var aceleye gerek yok🌸
bir_minik_annesi0301 aslanbeyy benim kızım da o aralar kendini öne ittirmeye başladı tam emeklemesi 9. Ayı buldu
NewMomm1 aslanbeyy benimde ilk 😂 ama zaten zamanı gelince her şeyi yapacaklar. Anın tadını çıkart ben öyle yapıyorum. Bir daha bu günler gelmeyecek emekleyince de yerinde durmaz bu anları özlersin😂
aslanbeyy NewMomm1 şimdi öyle deyince gözüm korktu 😂hayal edemedim kapı arkaların da masa altların da 😂😂allahım allahım
Oyku_0321 aslanbeyy şimdi atom karınca gbi gidiyor 10 buçuk aylık olduk kalkmaya başladı koltuk kenarlarına