Nill19 merhaba benim kızımda 30 haftalık doğdu aynı sekılde hastane hicbirşekilde bilgi vermedi bu konu ile ilgili sonrasında coxuk hastanesınde ayrıntılu bır sekıldr baktılar beyınde 1.evre minik bır kanama gözüktü doktorumuz önemli değil ama takıbını yapacağız dedı suan düzeltilmiş 8 kronolojık 10. Ayımıza girdik cok şükür motor gelişiminde bırr sorun gözükmüyor ılerı derece kanamalarda şant takılıyor mudahele ediliyor siz motor hareketlerini takıp edon allahın ıznıyle bır sorun olmaz merak etmeyin bır cok rahatsızlık geçirdik hepsi geçti şükür takibini aksatmazsanız sorun olmaz kı zaten düzenli olarak gidiyorsunuz anladıgım kadarıyla cok geçmıs olaun rabbım şifa versin nerede varsa