Baayansu 1sirinannesi aslında bir kadın doğuma gittim süt hormonlar yüksek çıktı bir ilaç verdi bunu kullan gel dedi ama oraya ramazan girince ramazan ayı girince bir daha gidemedim yaklaşık altı aydır Korunmuyoruz geçen sene ramazan ayında bir düşük yaşadım altı ay Ara vermek gerekiyormuş o yüzden
Gamzellik Baayansu süt hormonu dediği prolaktin muhtemelen o yüksekse hamile kalmanız zor zaten ilaç kullanmanız lazım
1sirinannesi Baayansu Bence bir de dahiliye uzmanına gidin genel bir kan verin, kadın doğuma da gidin genel olarak bir ultrason ve hormon tahlili isteyebilir, ne varsa ona göre ilerlersiniz, folik asit başladınız mı?
adaatuna Baayansu yumurtlama günlerinizi ovulasyon testleri ile takip edebilirsiniz internette satılıyor