Baayansu en büyük sorun kafaya takmak emin olun. Çünkü benimde başımdan geçti kızım 2.5 yaşındayken korunmayı bıraktım onun gibi hemen tutar sandım 1-2 denemede olmayınca moralim bozuldu derken stres sonucu tam 1 sene sonra aklımdan çıktığı unuttuğum bir anda deprem zamanı hamile kaldığımı öğrendim. Düşünmeyince oluyormuş onu anladım. Şuan kızım 4 yaşında bebeğim 7,5 aylık. Dr sorun yok diyorsa sorun strestir. En kısa zamanda tutar inşAllah