1prens1prenses_ barbiee_ ay korktum ya benim crp çok yüksek ve bir türlü düşmüyor 138 di şimdi 97 oldu şimdide 120 oldu korkutunuz beni ya
barbiee_ 1prens1prenses_ belki salgındandır bilmiyorum. Biz dedemizi kanserden kaybettik srpden değil kuzum sadece ekstra srpsi de yüksekti. Sizin neden yüksek acaba
arasardaannesi barbiee_ inş Allah bütün hastalara şifa versin sizin eşinizede tez zamanda ınsallah 🌺🤲🤲🤲
1prens1prenses_ barbiee_ bilmiyorlar işte 15 gün önce sezeryan la doğum yaptım inmiyor şimdi de gen 120 olmuş ama bende bir etki yok başta öksürük ve ateş vardı hafif ama yok lohusayım diye de idrara bakmıyorlar sizde öyle deyince birden korktum
barbiee_ 1prens1prenses_ eşimde de ilk ateş vardı. Şuan yok geçti gibi oldu sonra yine iki katına çıkmış çok terliyor soğuk soğuk grip bide. Hayır korkmayın aklınıza getirmeyin belkide sezeryan esnasında enfeksiyon kaptınıx
susunbebekuyuyo barbiee_ geçen sene kasım aralık gibiydi sanırım şuan tekrar ifluenza salgını var sanırım spor hocam geçen ayda bu ayda influenza olmuş onada bir baktırın