barbiee_ Kızlar eşim grip soğuk soğuk terliyor halsizde. Geçenlerde 25di şuan 50 olmuş antibiyotik kullanmasına rağmen düşmüyor bazı araştırmalar yaptım aşırı moralim bozuldu. Salgın mı acaba nedir bu başına gelen varmı ya
susunbebekuyuyo barbiee_ kardeşiminde 32den 52ye çıkmıştı antibiyotik kullandığı halde 4 gün hastanede yattı anca öyle geçti
barbiee_ susunbebekuyuyo ne zaman yakın zamanda mı? Çok moralim bozuk İnternetten baktığımda çok kötü şeyler yazıyor
susunbebekuyuyo barbiee_ geçen sene kasım aralık gibiydi sanırım şuan tekrar ifluenza salgını var sanırım spor hocam geçen ayda bu ayda influenza olmuş onada bir baktırın
barbiee_ arasardaannesi bizim dedemiz srp yükseliyordu akciğer kanseriydi aklımıza bir o geliyor ay allahım korusun🥺
1prens1prenses_ barbiee_ ay korktum ya benim crp çok yüksek ve bir türlü düşmüyor 138 di şimdi 97 oldu şimdide 120 oldu korkutunuz beni ya