Esmabetul 4 aylık olmak üzere, keyfine bağlıyım, mesela dün gündüz çok uyudu şaşırdım karışmadım. Akşam da güzeldi en azında 3 saat deliksiz uyudu, ancak bugün gündüz hiç uyumadı diyebilirim çok huysuzdu. Bir saat önce kadar banyo yaptım rahatlar belki diye şükür gülüyor
Şimdi. Dişi kaşınıyor elleri sürekli ağzında , ağız akıntısı da çok fazla, maalesef benim düzenim yok, 3 yaş kızım var o da uyumaz, biz ailecek uyumuyoruz 😂😂