delirmeceler ah be şunu yapamıyorum işte, ailesinden biri çok canımı sıkıyor bazen, çok yanlış biliyorum ama gidip yine ona anlatıyorum, o da zaten tâbi ki bana anlatacaksın diyor ama şikayet ediyor gibi oluyorum hiç hoşlanmıyorum düştüğüm bu durumdan. Ona söylemesem karşılık versem daha büyük dert, bir de büyüğümüz laf söylenmez diye yetişmişiz 😐 çok sinir oluyorum nasıl tutacağım kendimi de çok üzülsem öfkelensem de ona yansitmayacagim.