bitboylum daha 2 gün önce yaşandı tek çocuğumuz var 5 yıl olcak bu yaz evliligimiz ama artık sürekli aynı şeylerden ciddi anlamda çok yoruldum yıprandım,bunaldım boşancam senden dedim senin gibi ruh hastasıyım yanında çocuğumuz buyutmektense kendim büyütürüm dedim cevap vermedi, sorunumuz hep ayni şeylerin tekrar önümüze gelmesi, neymiş evime bakmıyor muşum, evimi önemsemiyormusum,hep aynıymışım, degismemisim vs. Bende asıl sen degismedin hep aynısın nankörlük yapma dedim,Allahtan damı korkmuyorsun bunları söylerken dedim. Bazen o kadar soğuyorum ki bu son tartismada gerçekten artık dedim ayrılmak gerekiyor diye düşünüyorum. Hayırlısı hakkımızda yaa