Papatya-eylul88 annekralicemerve ayyy çok tesekkur ederim yorumunuz için.evet bilinci yerinde gayet bugun daha çok dik.ettim oyun gibi geliyor hala.videosunu çektim.tedbir amaçli gotürücem yinede.tekrar çok saolun🌸🌸
Olric11 Papatya-eylul88 benim yiğenim epilepsi Yoğun bakımda kaldı yoğun bakıma girmeden sonra şekeri düşmüş çok şükür iyileşti 10 yaşına geldiğinde bayılmaya başladı doktora gittiler epilepsi yoğun bakımda şekeri düştüğü için beyinde hasar bırakmış. Allah korusun inşallah sizde yoktur uzun süre takip edilmesinde fayda var
Papatya-eylul88 eda-1amine videoya cektim canim bugun. tedbir amaçli göturucem kesinlikle.evet seslenince duruyor bisey diyince.bilincide yerinde cok sukur zaten
Ogibuse Papatya-eylul88 siz yinede doktora götürün ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum o hareketi yaparken siz seslenince eğer dönüp bakıyorsa sıkıntı yoktur nöbet olsa sesinize bağırmanıza bile tepki vermez öyle kalır kasılma titreme bilinç kaybı vs olması lazım yani bazen doktorlara kızıyorum soru sormadan direk bu olabilir demesine korkutuyolar bi sorsaymış bunu yaparken tepki veriyomu vs doktora götürene kadar öyle yaptığında dikkatini başka yere verin yavaş yavaş unutur onu yapmayı zaten ya
Papatya-eylul88 Ogibuse gayet bilinci yerinde çok sükür.bakıyor hemen bisey diyince.evet gerckten korrktuyolar birazda.hiç böyle sormadı:(neyse götüreyimde içjmiz rahat etsin
Ogibuse Papatya-eylul88 evet tabiki yoksa hep bi kurt olur içinizde ama normal çıkacak içiniz rahat olsun😘
Pamukprenss Papatya-eylul88 bi yakınımın çocuğuna da epilepsi tanısı konmuştu. Ama şu şekilde çocuk erken doğdu ve gelişim basamaklarını tamamlayamadı. Örneğin imeklemesi gereken ayda yapamadı. Oturması gereken ayda oturamadı. En sonda 9. Ayda çocuk sürekli ellerine bakıp gülüyordu. Herkes bu çocuk niye gülüyor diye düşünürken epilepsinin sonucu olduğunu söylediler. Ama çocuk baştan zaten baya geriden geliyordu. Örneğin benim çocuk adını söylediğinde yada yüzüne baktığında oda bizle göz teması kuruyordu ama yakınımın çocuğu asla bize bakmıyordu bariz bişeyler vardı
tunamert Papatya-eylul88 o harekete bakıp direk epilepsi demedi çok saçma. İyi bi doktora götürün ve teşhisn konulması için eeg çekilmesi gerekiyo diye biliyorum
Melike-emirasaf Papatya-eylul88 öncelikle geçmiş olsun epilepsisi için altta yatan başka bişey daha önemli yani şöyle söyliyim benim oğlum SP tanılı(beyin felci) ritmik kas kasılmalarını bende hep nöbet sanardım ama EEG de temiz çıkıyordu hep nöroloğunuz EEG isteyecek büyük ihtimalle o zaman kesin sonuca ulaşırsınız ama canınızı sıkmayın belki nöbet değildir kasılmadır böyle düşünün üzülmeyin
Maveraaa Hemen karamsar olmayın benim bebeğim uykusunda ağlıyordu video çektim doktora gösterdim nöbet olabilir dedi nörolojiye gönderdi ben gitmedim sürekli gözlemledim sonradan geçti videosunu çekip doktora öyle gösterin
merve1997 annekralicemerve anladım peki özel hastanelerdeki çekilen eeg ve yazilan ilaçların reçetesi e nabiza kayıt ediliyor mu?
annekralicemerve merve1997 eeg düşmüyor canım o hastanenin kendi sisteminde kayıtlı oluyor, ama yazılan reçeteler düşer
merve1997 annekralicemerve yazılan ilacı reçete ile değil para ile satin alsakta yinede görünür mu peki?