Papatya-eylul88
Canım öncelikle merhaba, bu konuda bizlerin yorum yapması bir şey söylemesi çok zor nöroloji doktorları bile bu tanıyı çok araştırarak koyarlar ama çok haklısın endişelenmekte. Ben de epilepsi hastasıyım, ayrıca nöroloji doktorunun asistanlığını yaptım. Anlattıklarının çok epilepsi olduğunu zannetmiyorum, vücudu kasılmıyorsa bilinci yerindeyse Allah’ın izniyle birşeyi yoktur annesi, ama tecrübem kadarıyla nöroloji doktorunun yanına gitmeden bebeğinin bu hareketleri yaparken videosunu çekip doktora göstermen, daha net ve çabuk bir şey söylüyorlar. Birde EEG çekimi istemez belki de çünkü bebeğinin belirli bir süre uyumadan getirmen vs gerekecek de bir tetkike gerek kalmadan inşallah öyle bir şey olmadığını söyler😍 içini ferah tut 😙