alpinanneesi kuzey-21 izledim video korktum da ama olucam havalar çok sicak sonbaharı beklim dedim olmak için
kuzey-21 alpinanneesi ay iyi cesaret etmişsin izlemeye. Ben korkudan izleyememiştim 😂 ameliyatı oldum öyle izledim. Apseden 2 ay sonra hemen olmuştum ben. Fazla bekletmeyin apse tekrarlamasın.
alpinanneesi melike4672 bende 1 delik var devlette 2 Dr gittim doğru düzgün açıklama bile yapılmıyor özele gidicem ameliyatta Eylül ayında olmayı düşündüm sicaklar geçsin diye
mobesebesir alpinanneesi eşim gelince yazayım size onda fotosu var kortizon orani yuksek oldugu icin hemen iyileşme sallıyormuş ama getirmek te sıkıntı Almanya’daki doktorların reçete etmesi lazım mış
MiraySu55 alpinanneesi bende özelde oldum canım devlet artık pek iyi değil maalesef o zaman mutlaka git biran önce o sana daha iyi açıklama yapar yada ameliyatsız geçirmeye çalışır antibiyotik vs bi tedavi sunar