Ececi 3-4 gündür kuyruk sokumunda aşırı bi acı ve ödem var, o kadar acıyor ki ne oturtabiliyorum ne kızımı sallayabiliyorum çok kötüyüm korkuyorum başına gelen var mı yada kolay çözüm bilen anneler? 😢
nazlimom_ Ececi agumentin antibiyotikle geçiyor iltihap birikmiştir benimkide öyle oluyor bazem ameliyatlık olmadıgı icib antibiyotik içiyorjm
Hamburgerr Ececi olabilir birgün ofiste öyle bir ağrı yaşadım kayınvalidem bende kıl dönmesi vardı tarif ettiğin yerdeydi dedi tam kuyruk sokumu başlangıcında, hemen genel cerrahiye gittim ve direkt ameliyata aldılar 🥹
MiraySu55 Ececi ayy evet olabilir düşman basına vermesin çok çektim ben hemen git geç kalma büyüyor ben antibiyotik işe yaramadı baya baya kötüledi ameliyatıda çok kötü
Ececi Hamburgerr ayyy ameliyat olamam gurbetteyim kimsem yok çocuk 2 yaş krizinde nasıl olacak ya yarın sağlık ocağına gidip doktorumuza bi danışıcam
alpinanneesi Hamburgerr MiraySu55 kuzey-21 Merhaba bende de var ameliyat olmam gerekiyor çok ağrılı mı ameliyat iyileşmesi süresi. Zor mu bebeği kucağına alabilir misin uyuma vs nasıl bana tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim
kuzey-21 Ececi kuyruk sokumunda benim de ağrı vardı. Aynı sizin gibi ne oturabiliyordum ne doğru düzgün hareket edebiliyordum. Üstelik bide ödem de vardı. Ben sivilce sanmıştım. Giderek büyüdü. Soluğu genel cerrahide aldım. Apseyi boşalttı ve ameliyat oldum 2 ay sonra. Doktora gidin mutlaka. O ödemle rahat oturamazsınız.
MiraySu55 alpinanneesi sanırım büyüklüğüne göre değişiyor korkutmak istemem ama lanet birsey baya oyuyorlar orayı eşim yanımdaydı ilk pansumanda gördü ağladı nasıl dayandın diye ve acilde pansumana gidiyorsun ilk pansuman çok kötüydü sonda alısıyorsun yavas yavas olmasan daha kötü olsan yine kötü mecbur oluyorsun yoksa enfeksiyona çeviriyor ben acille düşmeye baslamıstım dr yurt dısındaydı onu bekledim oturma kalkma imkansızlasmıstı ates yapıyordu
mobesebesir alpinanneesi eşimde de var ilk normal açıp temizlediler ama şimdi 2 3 güne bir dolup bosaliyo ameliyat şart oldu Eylül gibi olacak şuan havalar çok sıcak terler ameliyat bölgesi enfeksiyon kapar diye olamıyor. Eşimin dayısı oldu Bi krem ismi verdi Almanyadan o kremi getirmeye çalışıyoruz iyileşmeyi hizlandiriyormus. Kortizonlu Bi kremmis
kuzey-21 alpinanneesi fazla araştırmayın bence. Hiç bişey duymadan bilmeden gidin ameliyatınızı olun. Ben ameliyat videosunu bile izlemedim korkarım yaptıramam diye. Kişiden kişiye değişen bi iyileşme sürecidir bence. Çocuğunuzu da kucağına alablrsiniz fakat oturamazsınız belirli bir süre. Bide çok yavaş kaplumbağa gibi yürüyebiliyoruz:) korkmayın.
melike4672 alpinanneesi ben ıkı kere olduk acaip lanet bişi töbe ya ama geçsede tekrarlıyor en gec 10 sene atar oda doktorun iyi bi ameliyt yaparsa benım ilkinde mahvetti canlı canlı dikti şikayet edecektim uğraşmadım ikinciside baska hastanede oldum ama benım ilerlemişdim3 delik olmusdu spinal anestezi ile yaptı amelyti şuan iyi tabi soğuk havalarda falan üşütürsen ağrı oluyo ama öle ufsk hafif ağrı cok illet bişe oturmaıyodum keske erken olsaydım amlyt akıl iştee geçince bişi yok diyr diye ilerlettim gitmedim korkudan
alpinanneesi MiraySu55 bugün gittim Dr dedi enfeksiyon apse yok hani kesin çözüm istersen ameliyat küçük bişey dedi ama ağrı yapıyor bana suan bende koşu beklicem bebeğim hep kucak istiyor banyo yapmamak yazın skıntı kışa kadar dayanayım diye düşündüm tamamen kaç günü ayağa kalkıp normal işinize devam ettiniz bide banyo kaç gün olmadı
MiraySu55 alpinanneesi birden büyüme imkanı var benimde küçüktü birden artıs oldu sadece acı ve minnacık yuvarlak gibi ele gelen birsey vardı 1 hafta içinde ne oldugunu anlamadım asırı kötüye gitti geçmiyorsa antibiyotik ile bekleme 😓 o haldeyken daha ufak olur belki yada yöntemi farklı olur dr a sorsaydın ya kuzum 😣 çünkü büyük ihtimalle benimki ve suanki senin durumun farklı
MiraySu55 alpinanneesi banyo yap dedi ama ben ilk zamanlar cesaret edemedim daha sonrasında su geçirmez bant ile yaptım kapanmam çok uzun sürdü canım 5 ayı falan bulmuştur tamamen kapandı tekrar açıldı vs. Ama toparlamam 15 20 gün falan sürdü ondan sonra pek acı hissetmedim alıstı orası sanırım. Aşırı derin oyulmustu benim 😔 yumruk girer diyorlardı 🤦🏻♀️ o kadar biyük olacağını düşünmemiştim 🥹
alpinanneesi MiraySu55 devletteki doktorlar açıklama yapmıyor doğru düzgün 2 Dr gittim k yüzden özele gideceğim
alpinanneesi mobesebesir bende yaz geçsin diye bekliyorum duş almadan dayanamam geçmiş olsun size de krem adını öğrenirsiniz bana da yazarsanız sevinirim
alpinanneesi kuzey-21 izledim video korktum da ama olucam havalar çok sicak sonbaharı beklim dedim olmak için
huzunkovankusuu Ececi benimde aynısı oluyor ilk hamileyken başladı ameliyat olamadım kıl dönmesi dediler ama sürekli o şişlik tekrarlıyor çok acı verici bir şey gerçekten
alpinanneesi melike4672 bende 1 delik var devlette 2 Dr gittim doğru düzgün açıklama bile yapılmıyor özele gidicem ameliyatta Eylül ayında olmayı düşündüm sicaklar geçsin diye
MiraySu55 alpinanneesi bende özelde oldum canım devlet artık pek iyi değil maalesef o zaman mutlaka git biran önce o sana daha iyi açıklama yapar yada ameliyatsız geçirmeye çalışır antibiyotik vs bi tedavi sunar
mobesebesir alpinanneesi eşim gelince yazayım size onda fotosu var kortizon orani yuksek oldugu icin hemen iyileşme sallıyormuş ama getirmek te sıkıntı Almanya’daki doktorların reçete etmesi lazım mış