yagmuryigitalp yagmuryigitalp bana hatrltn ben yzrm en son 7300du işte bakalım 14haziranda gene tartlck aşısı var yazarım buraya
aslikls karabuluttt kilolu doğduğu için değil iştahlı olduğu için çok besleniyordur. Zaten bebeklerin kilo ilerlemesinde doğum kilosu da önemli. Kaç kilo doğdu bebeğiniz?
aslikls karabuluttt bence gayet normal ayda 1 kilo bandında almış denebilir. Benim oğlum 3500 doğdu 2 aylıkken 6500dü. Şu an 7 aylık olacak hala iri ve doktorumuz sonrun görmüyor sadece anne sütü alıyor. Atar kiloları dedi
ygtmom karabuluttt bebeğinız zaten kılolu doğmuş maşallah her ay alması gerekeni almış. Takmayın emekleyıp yürüyünce o kilolar kalmıyor zaten
livanurvealpinannesi61 karabuluttt 1 aylık bebek siz ne kadar verirseniz o kadar içer. Küçücük midesi var zaten. Kilosu fazla doğdu diye midesi büyük olmuyor ki. Verdikçe içer. Kilo alıyorsa doyuyordur.
Laydaren karabuluttt Büyüdükçe o kilolar gidiyor merak etmeyin. Ek gıda dönemine geçtiğinde abur cubur, muhallebi vs tarzı şeylere hiç girmeyin. Oğlum da tontişgillerdendi. Şuan 27 aylık, ideal kiloda. Ben de çok korkuyordum obez olacak diye.😊