karabuluttt herkesin çok kilolu demesi değil de doktorunuzun ne dediği önemli değil mi sizce de? Misal benim bebeğim de ayına göre iri fakat sadece anne sütü aldığı için herhangi bir sağlık sorunu teşkil etmiyor. Eğer mama içiyor olsaydı beslenmeyi kademeli azaltırdık dedi doktorumuz. Bence başkalarının bebeğinizi kilolu bulmasına ve diğer bebeklerin kaç kilo olduğuna değil de muayenede doktorunuzun ne dediğine odaklanmalısınız.