Mama alinca dr lar azalt diyorlsr aslind yuruse zayiflar.Ama suda var gercktn kilolu olsn diye biz annelr istiyoruz ama.gecenlerde esimle bi kiz cocuggu gorduk 6 7 yasnda ancadir pek.guzel ama.cok tombik esim dedi bak kilo diyirdn smdi bu cocukla oklda nasl dalga geçiyorlardr dedi dgru.Kilonun faydasi yok drm da dedi beslenmesinia zalt motor becerileri gec gelisir dedi mesela kizm 4 ayda donuyordu ama.oglum kizma gore fazla.kilolu donemyior kizm zayodti 8 ayda sıralamaya 9 ayda yurumeye baslamsti destekli oglum bu kilo alimiyla giderse mumkun degil o ayda yurusun