merhaba kızlar kızım 8.5 aylık ek gıda mama şekilinde gidiyoruz 2 ayıkken tamamen mamaya geçtik sütüm kesildiği için kızım 4 kilo doğdu normalde kilo muhabbetini asla sevmem kızımın kilosunuda söylemem kimseye eşimle biz biliriz sadece hem nazar değer hemde üzülen olur diye istemedim açıkçası neyse 6 aylıkken kızın 9.5 kiloydu şuan 11 kilo verir diye düşündüm obez mi acaba diye düşündüm ama kızım okdr hareketli değil sakin bi bebek kendi ağırlığını taşıyor dönüyor ama emeklemiyo halla sağlık ocağındaki hemşire bi şey demiyo kilosuna ama ben biraz tedirgin oldum mamayı 180cc içiyor eğer çok yediyse kahvaltı yada akşam yemeği 120 cc veriyorum ilerde verir mi devam mı eder bilemiyorum ilk bebeğim maşallah demeyi unutmayın teşekkürler🌸🥹