kelebekmisalii benim banyom daracık beşik falan koyma şansım yok ve evde çoğu zaman yalnızım akrabam vs. de yok bulunduğum şehirde 1 kere uyutup girdim bin pişman oldum 😂 😂 bi daha da tövbe en son köpüklü köpüklü giydim bornozu çıktım emzirip tekrar gittim durulanıp çıktım çok zor ve kötü bi tecrübe oldu benim içinn