barisinannesi35 ne cereyandan ne de klimadan koruyorum açıkçası. Klima/vantilatör direkt vurdurmuyorum. Bi de araba gibi küçük ortamlarda buz gibi yapmıyorum ki çok soğuktan çok sıcağa çıkmayalım. Evim karşılıklı pencere açınca çook esiyor, geçen sene 5-6 aylıkken de açıyordum her yeri şimdi de🤣 özel bi durum yoksa çok sakınan çocuklar daha çok hasta oluyor bence. Kararında korumak lazım