barisinannesi35 Merhabalar arkadaşlar🌸 İzmir’de yaşıyoruz bebeğim 5 aylık. Ve sıcaklar başladı🙈 kapı cam açınca tedirgin oluyorum ceryan oluyor diye. Ve daha da sıcak olacak klima açsam mı diyorum. Siz açıyor musunuz klima? Ya da nasıl baş ediyordunuz sıcaklarla 🙈
heygorl barisinannesi35 klima daha sağlıklı evet sabit orta sıcaklıkta durmalı. 24,25 derece gibi. Doktor önerileri bu yönde 🌸
cerenelif2024 AnnaKurt bebeğiniz kaç aylık. Biz 3 aylığız klima açıyorum ama çok korkuyorum hasta olacak diye. Nasıl giydiriyorsunuz klimalı oda da
HicretArin barisinannesi35 ben doğar doğmaz bir hafta sonra klimanın olduğu odada yattık. Oda sıcaklığı 22-24 derece arasında ise sıkıntı olmaz. Direkt klima havası vurmasın ve bol bol oda nemlendirici ile odayı nemlendirin. Ben termometreye göre soğukluğu ayarlıyordum
omur46 cerenelif2024 benimki 2 aylık ben açıyorum odanın en köşesine kurdum yatağını klima vurmuyor 25 derecede açık ve odanın kapısı açık inşallah hastalanmaz dikkatte ediyorum bakalım artık
cerenelif2024 omur46 ah annelik ateşten gömlek der kayınvalidem ne haklıymış. Ne yapacağımı şaşırdım resmen şu sıcaklarda
ads0210 barisinannesi35 İzmir’den sesleniyorum.YANİYORUMMM 😁 klima aç tabi durulmaz.direkt carpmasin .Bende yatak odasında tavan vantilatöru var. Kullanan var mı bebege zarar olur mu acaba 1. Kademe az ufuruyor ama pimpiriklik ettim kapattım dün gece .
Bebegim3535 barisinannesi35 biz klimayı salonda açıyoruz. Bütün camları kapatıyoruz evin bütün kapılarını açıyoruz tüm odaları serinletiyoruz ama salona bebeği sokmuyoruz. Hem her oda yaşanabilir ısıda oluyor hemde çocuğu çarpacak derdi olmuyor.
cerenelif2024 Bebegim3535 gündüzleri bebek nerede duruyor? Ben şuan klima açık bebeğim yanımda uyuyor. Dediğiniz gibi camlar kapalı evin kapıları açık ama diğer odalar çok sıcak bebeğim terden sırılsıklam oluyor uyurken
Bebegim3535 cerenelif2024 çocuk odası ve bizim yatak odamızda takılıyoruz. Salonda klimanın derecesi iyice düşük olmalı tüm odaları soğutması için birde evin metrekaresi klimanın boyutu soğutma kalitesi falanda önemli tabi. Biz diğer odalarda terlemeden oyun oynayabiliyoruz ve oturuyoruz
cerenelif2024 AnnaKurt ohh siz büyütmüşsünüz ne güzel Allah bağışlasın☺️ ben çok zorlanıyorum şuan havalardan ay kışken ne güzelmiş 😂 doğal gaz açık ısıtmak kolay da ayarında serinletmek pek zor
Gamzeliff barisinannesi35 İzmir’den selamlar canm😅Öğlenleri çok sıcak oluyor ben nem ayarında açıyorum canm yoksa durulmuyor