4 sene önce 120den 63e kadar düşmüştüm ama hamilelikte 91le doğum yaptım. 😥 1 sene oldu geçen yaz 76ya kadar düştüm geri 85e nasıl çıktım anlamadım bile 😅 şaka yiyerek tabi ki . Geceleri makarnalar tostlar , gün içinde kekler pastalar.. Geçen cumartesi Avmye gittiğim de pantolon denedim ve 42 beden kapanmadı sonra göbeğimi o an fark ettim çünkü evde eşofman taytla anlamadım kilo aldığımı kumaş pantolonda da anlamamışım kot da yüzüme çarptı. Eve için için ağlayarak geldim. Hemen pazar diyete başladım. Listem yok o güne göre kendimi ayarlıyorum şöyle ki sabah omlet yada yumurta salatası öğlen soğuk kahve yada Türk kahvesi yanında lokum akşamı çok hafif geçiriyorum. 3 gün içinde sadece dondurma yedim kaçamak olarak bide süt burger 😂😂 bugün tartıldım 85,3tüm. 82,5 geldim Buda bişey. Umuyorum ki devamı gelir kendini sınırlama. Dışarı da çıkıyorsan az kalorili beslenip o gün dengelersin yasa ertesi gün