caresiz34 ay sizene peki bundan, annesi öyle uygun görmüş almış. Yada ellerinde eski vardı vermiş, sizi ilgilendiren ne tam olarak çok merak ettim 😳 ilk telefonumu 10 yaşında almıştı babam o zamanın en lüksü 3310du tabi😂 hiçte tatminsiz bir birey olmadım aksine çocukluktan itibaren herşeyi ailemde yaşadığım için doydum, aç gözlü olmadım.