uzumlukekinmom 12 ye guncelleme iki yil daha gelicek ama 13 e 3 4 yil daha guncelleme gelicek. O yuzden kesinlikle 13 tavsiye ederim. 1 yildir kullaniyrum hic bi sorun yasamadim cok aktif kullandigim halde. Kamerasini saymiyorum bile iyi oluşunu. Benim 13 um olmasina rsgmen cevremde iyi fotgraf ceken biri yok o yuzden benim cektiklerim cok daha iyi cikiuo acisini isigini vs herseyini ayarliyorum cunku ama dedigim gini etrafimda iyi ceken olmadigi icin maalesef oyle aman aman bi fotgorafim yok