DuruveDefne Bizim gibi çocuğu olan bir kadın girişimci pınar soydanın kendi çıkardığı ürünlere göz atmanızı tavsiye ederim bebek ürünleri tamamen doğal ve organik güneş kremini alacağım ben de ona çok güveniyorum kendi çocuğuna da kendi kremini kullanıyor. Kendisi gıda mühendisi eşi ise çocuk doktoru onların önerdiği her şeyden memnunum.
Happybaby06 1 yaşından önce kullanilmiyor yazan olmuş doktor bize öyle birsey demedi ve mustela onerdi
sev0 Incıa kullanıyorum ben gayrette memnunum güneşe çıktık kaç kez ve hiç yanmadı herhangi bi zararı da olmadı cildine zaten içeriğinin de temiz olduğunu biliyorum pişik kremini de onu kullanıyorum
elbay53 Ben mustela kullanıyorum la Roche da bebekler ıcın olanı sonra fatketmıstım..la Roche normal kremlerı bile efsane çok memnunum bence onun güneş kremını alın ımkan varsa
ezgdmrcasln Sevvalerdemm 6. Ayda güneş kremi kullanımı öneriliyor. Bunların hiçbiri temiz değil. -Ecowell -Minoris -Badger Temiz içerikli tamamen doğal.
Tuuggccee themommyy guzel yedırdınmı beyazlık falan kalmıyor yenı aldım yenı kullandm ben surerken zorlanmadm dıger gunes kremlerı nasl blmıyorm ama surerken bıraz yedırmen herekıyor oyle hemen surulmuyor cok memnn kaldm ama hıc yanmadı bebegm
Dery61 6 aydan küçük bebeklere güneş kremi önerilmiyor. Yine de marka vereyim aklınızda bulunsun (benim çocuğum 1 buçuk yaşında) INCIA marka kullanıyorum içerisinde zararlı kimyasal yok.
tarcinn Sevvalerdemm merhaba, ben pişik kremini- sinek koruyucu ve güneş kremi olarak incia markayı tercih ettim. Hepsinden memnun kaldım. Alerjik ve atobikk bir bebek olmasına rağmen herhangi bir yan etkisi olmadı çok şükür.