Sevvalerdemm Merhabalar bayramda Marmaris’e gideceğiz oğlum 4.5 aylık güneş kreminde hangi marka alacağımı bilmiyorum sizce en iyi temiz olan hangisi •Siveno •Sebamed •La Roche Posay
Feyzosumunannesi Sevvalerdemm Arkadaşım siveno kullanıp memnun olduğunu söyledi bende onu düşünüyorum.
egekulk Sevvalerdemm siveno kullanıyorum ilk sürümde beyazlık bırakıyor ama bebeğim de çok beyaz o yüzden sırıtmıyor güneşten koruması güzel sürümüde kolay
nili1104 Sevvalerdemm la Roche bioderma avene falan alın diğerleri sanırım kozmetik ürün. Alırken dermokozmetik olmasına özen gösterin. Ben kesinlikle bioderma alacağım
themommyy Tuuggccee sivenonun yapısı nasıl acaba bende siveno tercih etmek istiyorum ama sürümü kolay beyaz beyaz kalan birşey istemiyorum
Paramedik16 Sevvalerdemm doktorumuz 6 aydan önce kullanmamızı önermemişti bizim şuan mustela kullanıyoruz
imeaeb Sevvalerdemm Sebamed ve La roche içerik olarak temiz değil malesef organik olanlara yönelebilirsiniz beeo, trukid, incia vs ben incia kullanıyorum bu arada
hndathn Sevvalerdemm ilk 6 ay kullanmamızı onermedi doktorumuz sonrasında beoo aldım 2 senedir beoo kullanıyorum memnunum bu senede tercihimiz beoo olur yüksek ihtimal
damlalinadeniz Sevvalerdemm 3 senedir kızıma incia kullanıyorum gayet memnunuz ki kızım hassas cildi var adana gibi bir yerde incia kesinlikle
adakussss Sevvalerdemm bunlar temiz içerikli değil malleseff incia kullanıyorum organik. Dr tavsiyesi . Hepsi burada da indirim de şuan bakabilirsiniz
Blueandpurple72 Siveno üstüne yok bence 2 buçuk yıldır kullanıyoruz hem bereketli hemde çok güzel koruyor
Bebekligiller Sevvalerdemm gözünüzü seveyim hepsi farklı bir şey söylüyor 😂 bende krem araştırıyorum kafam daha çok karıştı az önce ki baktığım postta da bioderma iyi denmişti 🤦♀️
Deletedmom_216 Bebekligiller muhendisinoglu diye instsgram hesabi var bebek urunlerini arastirmis icinde ne oldigini felan yaziuo isterseniz ordan bakabilirsiniz
kendicocugunungelisimcisi birbebekle ben de onu kullanıyorum ama ilk aldığımda çok sıvı formda ve çok kolay sürülüyordu şimdi sürdüğümüzde beyaz pütürlük bırakıyor ve kıvamı koyulaştı
Deletedmom_216 Sevvalerdemm oglum 1 aylik acaba bu yaz benim de kullanmam gereki mi ona gore onerilenlerden alayim bendd