iaqazade oğlum var, yani hiçte dedikleri gibi bir durumla karşılaşmadım. Evet çok meraklı öğrenmeye çok açık kendisine ve başkasına zarar vermediği müddetçe bir sorun yok. Çocukların etiketlenmesinden hiç hoşlanmıyorum. Hamileyken yaşadıklarımız tepkilerimiz düşüncelerimiz vs doğrudan çocuğa aktarılıyor sakin kalmakta iyilik vardır diye düşünüyorum. Kendi hamileliğinizi nasıl geçirdiğinizi bir düşünün ve doğduktan sonraki ilk 1 yaşı nasıl geçirdiğinizi sonra çocuğu taşlayın bence.