ayseandyigit ben ette yiyemiyorum ondan başlıyorum hep kan oluyor. Artık geçen açtığımda olmadı. Fırınlanmış süre geçtim ama maalesef küçücük yemiştim kibrit kutusu kadar karnı çok ağrıdı az az kan oldu çok huzursuz oldu. Kotkmayın bunlar iyilikleri için böyle böyle maruz bırakarak qlıştırmaya da çalışıyoruz bir nevi. 3 gün falan etkisi yüksek oluyor sonra yavaş yavaş düzeliyor açma işleminde. Umarım iyi gider bebişiniz kurtulur.